Subject: FW: Urda tunneli rennid. Tunnel ei ole puuduliku rennituse tõttu talvel ohutu
From: "Kadi Zavadskis" <[email-masked]>
To: "Lembi Tasane" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Apr 2024 15:47:24 +0300

Tere

Palun registreeri. Täitja: Liina

Kadi

From: Indrek Brandmeister <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 10, 2024 3:45 PM
To: Matti Vanaisak <[email-masked]>; Harri Pokk <[email-masked]>; 
[email-masked]
Cc: Kadi Zavadskis <[email-masked]>
Subject: Urda tunneli rennid. Tunnel ei ole puuduliku rennituse tõttu talvel 
ohutu

Vaide esitamine kasutusloa nr. 2212371/11360 osas (Tunnel ei ole ohutu 
puuduliku süsteemi tõttu)                   10.04.2024

Saue Vallavalitsuse tellimusel koostati P.P Ehitusjärelevalve OÜ (Urmas 
Koks - insener tegevusalal sillaehitus ja korrashoid 193445) 10.04.2024 
ekspertarvamus Töö nr: 0804-24TL „URDA TUNNELI SADEVEESÜSTEEMIDE 
EKSPERTARVAMUS“.

Ekspert on tuvastanud, et ei ole paigaldatud projektis viidatud renne Laagri 
keskuse pool ja väljavooluava on kõigest 60mm diameetriga väike auk, mille 
sodi ummistab ja tunnelis olid talvel põranda uputused. Selle tulemusel 
inimesed kukkusid ja ei pääsenud tunnelist läbi.

Saue Vallavalitsusele on tehtud „Saue valla elanike pöördumine 243 
allkirjaga 7 lehel ja puuduseid illustreerivad fotod 4 lehel“ mille sisuks 
on saada info, millal rajatis muudetakse ohutuks tunneli kasutajatele.

Ekspert viitab, et vajalik on koheselt paigaldada projektsed rennid 
https://www.aco.pl/fileadmin/standard/aco-pl/pedefy/katalogi/Katalog_SWM_Odwodnienia_03_Kanaly_Niskie_DecklineP150-200_ACO.pdf 
ning suurendada äravooluava.

Lisaks selgitame et torustiku hoolduse ja läbipesuga sh eelvoolukraavituse 
puhastustöid oleme juba tellinud ja neid viib läbi ja rahastab Saue 
Vallavalitsus.

Soovime saada selget vastust 10 päeva jooksul, kas ehitaja paigaldab 
projektsed rennid (aco deckline 200 või analoogtoode) Laagri keskuse 
poolsele tunneli poolele ja millal need paigaldatakse?

Info on oluline kuna teemat arutatakse ka küllalt teraval viisil aprillikuu 
vallavolikogu istungil, kus vallavanem peab andma ka kuupäevaliselt info, 
millal projektsed rennid on paigas.

Rennide materjali maksumus ei ole ka väga suur (ca kuni 1000 eurot) ning 
seetõttu ei tohiks asi raha taha kuidagi toppama jääda.

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

TEL  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>

From: Urmas Koks <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 10, 2024 12:08 PM
To: Indrek Brandmeister <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: urda